18 Ocak 2010 Pazartesi

Batan Hilmi'nin Malları Bunlar!

Evet arkadaşlar batmadım ama neyse değişik bir başlık oldu. Şu yazımda Avon, Amway ve Oriflame işlerine son verdiğimi belirtmiştim. Hâl böyle olunca ben de elimde kalan ürünleri bir kampanya ile siz okuyucularıma hediye etmek istiyorum. Biraz değişik bir kampanya olacak. Kazanma şansınız diğer çekilişlere göre çok daha fazla olacak.

Yarışmanın şartlarını belirtmeden önce neler kazanabileceğinize bir göz atalım.

Parfüm grubu:

- Avon Celebre Eau de Toilet (EdT) - 50 ml
- Avon Rare Gold Eau de Parfum (EdP) - 50 ml
- Avon Perceive EdP - 30 ml
- Oriflame Miss O EdT - 30 ml
- Oriflame Divine EdT - 30 ml
- Oriflame Ice EdT - 30 ml
- Oriflame Air EdT - 30 ml

Diğerleri:

- Oriflame Kayısı ve Beyaz Çay Özleri İçeren Banyo Köpüğü - 400 ml
- Avon Advance Techniques Tüm Saç Tipleri İçin Derinlemesine Temizleyen Bakım Şampuanı - 250 ml
- Avon Skin So Soft Yaşlanma Karşıtı Canlandırıcı Vücut Temizleyici - 250 ml
- Oriflame Güneş Sonrası Yatıştırıcı Losyon - 200 ml
- Avon Advance Techniques Boyalı Saçlar İçin Onarıcı Maske - 250 ml
- Avon Liiv Botanicals Canlı Görünüm Veren Gündüz Kremi SPF 20 - 50 ml
- Oriflame Zencefilli Kurabiye Kokulu El Kremi - 75 ml
- Avon Naturals Enerji Veren Şeftali ve Badem Sütlü Yüz Kremi - 125 ml
- Avon Care Rich Moisture Yüz, El ve Vücut Kremi - 400 ml
- Avon Soft Musk Roll-On Deodorant
- Avon Naturals Mango ve Zencefil Özlü 2'si 1 Arada Şampuan ve Saç Kremi - 750 ml
- Avon Advance Techniques Tüm Saç Tipleri İçin Derinlemesine Temizleyen Bakım Şampuanı - 250 ml
- Amway SA8 Solution Yıkama Öncesi Sprey - 400 ml
- Amway Glister Florürlü Diş Macunu - 150 ml

Evet ürünler işte bu kadar. Dikkat ettiyseniz parfüm grubunda 7 ürün, diğer grupta ise 14 ürün var. Kazanmak için bütün şartlar yerine geldiğinde parfüm grubundan 1 adet, diğer gruptan da 2 adet ürün seçme şansına sahip olacaksınız. Böylece 3 ürünü size vereceğim. Yâni toplamda 7 farklı kişi benden üçer adet hediye kazanmış olacak.

Şimdi sıra geldi yapmanız gerekenlere:

1. Ben sizden bu bloguma değil de yeni açtığım Bedava Yaşıyoruz adlı bloguma izleyici olmanızı istiyorum. Bedava Yaşıyoruz'a gitmek için tıklayınız.

2. Bu çekilişten blogunuzda kısa bir açıklama yazısıyla bahsetmenizi ve bu yazıma bağlantı göndermenizi istiyorum. Ama şunları yapmayın lütfen:

Bu yazımı kopyala/yapıştır yöntemiyle yapıştırmayın. Ayrıca sadece bu yazının bağlantısını verip yazınıza son vermeyin. Böyle yapanlar kabul edilmeyecektir.

Eğer blogunuz yoksa sizden de Bedava Yaşıyoruz'un Facebook sayfasına hayran olmanızı ve arkadaşlarınızı da o sayfaya davet etmenizi istiyorum. Bedava Yaşıyoruz'un Facebook Hayran Sayfası'na Bedava Yaşıyoruz'dan ulaşabilirsiniz. Ayrıca e-posta adresinizi de bu yazının altına yazmalısınız.

3. Bu yazının altına yorum yapan 1., 11., 22., 33., 44., 55. ve 66. kişiler yukarıdaki şartları da yerine getirdilerse hediyeleri kazanmaya hak kazanacaklar. Eğer şartlar sağlanmamışsa yedek olarak kabul edeceğim numaralar 2, 12, 23, 34, 45, 56 ve 67'dir. Yorumları denetime kapatacağım için kaçıncı olarak yorum yaptığınızı göremeceyeksiniz. Konu ile ilgili olmayan yorumlar silinecektir. Ayrıca yorumunuzun içinde "Ben de istiyorum." gibi belirleyici bir tümce olursa sevinirim.

4. Kazananlar istedikleri ürünleri bana recephilmitufan@gmail.com üzerinden iletecekler. İlk hak kazananlar istedikleri ürünleri alma hakkına daha çok sahip olurlar.

Şimdi diyeceksiniz ki iyi ki bir kampanya düzenledin, çok uğraştırıyorsun bizi. Bir şeyler kazanmak için bir şeyler yapmak gerekir diye düşünüyorum. Eğer hediye kazanırsanız blogunuzda kazandığınız ürünler hakkında bir yazı yayımlarsanız çok sevinirim.

Umarım açıklayıcı olmuştur. Haydi bakalım gelsin yorumlar.

0 yorum:

Yorum Gönder