16 Şubat 2010 Salı

EŞARP HEDİYELİ ÇEKİLİŞ HAKKINDA..

göstermiş olduğunuz ilgiye çooook teşekkür ederim sevinerek takip ediyorum yorumları :) çok güzel yeni bloglar keşfettim,yeni arkadaşlarım olacağını hissediyorum :) belirtmek istediğim 1-2 nokta var arkadaşlar..




izleyicim olup,bloglarında çekilişten bahseden arkadaşlar var onlara da ince düşünceleri sebebiyle ayrıeten teşekkür ediyorum.fakat bu bir zorunluluk ya da çekilişe katılım şartı değil arkadaşlar..bunu belirtmek istedim kendinizi mecbur hissetmeyin,bana link göndermesenizde çekilişe katılabilirsiniz...



blog sahibi,olmanız dışında (ki onun sebebinide ekleme olarak aşağıdaki postta belirttim) hiç bir şartım yok çekiliş için..



beni izlemeye alan herkesin ,benim için,yazılarım için,bloğumu beğendiği ve izlemeye değer bulduğu için burada olmasını istiyorum.. o yüzden çekiliş için hiç şart koymadım..



herkese öpücükler :))



hadi bakalım devam çekilişe katılmak için bi alttaki posta :) ya da buraya tık tık yapın :)



dünden beri hiçbir yoruma dönemedim aç karnımı doyuriim hemen geliyorum cevaplamak için :)

0 yorum:

Yorum Gönder