28 Şubat 2010 Pazar

görmemişin photoscape'i olmuş

görmemişin photoscape'i olmuş






çalışmaların hepsi evvelce bahsettiğim sevgili zümrüte ait..gülegüle kullan sen ve sevdiklerin sevgili zümrüt..

photoscape gelince, geçenlerde devgili delfinanın sayfasını kurcalarken karşılaştım onunla..budur dedim ve indirdim bilgisayarıma..artık benim de resimlerimle diledigim gibi oynayabileceğim bir programım var:))çok teşekkürler sevgili delfina..linke tıkladığınızda delfinadan başka bilgiler de öğrenebilir, photoscape'e ulaşıp. indirebilrsiniz.

bir dahaki yazımda sizlere başarılı bir tasarımcıyı tanıtmak istiyorum..kendisi şu an firmasının defilesi için yoğun bir şekilde mesai yapıyor ama taslakları sayfasında yayınlaması mümkün değil zira modellerin çalınma ihtimali var.. top secret olayları yaniii:)))defile gerçekleşince sayfasından hem defile görüntülerini, hem tasarımları,hem de yahşi yahşi mankenler üzerinde kombinleri göreceğiz:)))







birazdan oğlumu okul korosunda dinlemeye gideceğim....az evvel giyindirdirirken bana attırmadığı takla kalmadı..boğuşmaya,didişmeye bayılıyor ve işin kötüsü şimdiden o kadar kuvvetli ki beni yerden yere vururken ben ancak aman dilenebiliyorum..napcam ben bu herifle bilemiyorum:))

(resim bundan 4 yıl öncesine ait)

0 yorum:

Yorum Gönder